dookolapolskiz.blogspot.com

Dookoła Polski z Kubą i Kacprem

Wtorek, 1 października 2013. Za oknem jesień rozgościła się na dobre a ja wracam wspomnieniami do naszej podróży. Bieszczady. Trasa bardzo podstawowa, żeby nie zmęczyć, bo nasz kolejny dzień w górach. A w bieszczadzkich połoninach czają się wspomnienia wielu wędrówek. Przyjemnie wrócić tu z dziećmi, choć żal, że na tak krótko. Droga z Przełęczy Wyżnej do schroniska Chatka Puchatka wije się częściowo w lesie, co pozwala nam uniknąć upału. A po drodze . Trawa na połoninach smakuje wyjątkowo. A o poranku .

WEBSITE DETAILS

3 star
2 star
1 star

Hey there! Start your review of dookolapolskiz.blogspot.com

AVERAGE USER RATING

Write a Review

WEBSITE PREVIEW

Desktop Preview Tablet Preview Mobile Preview

LOAD TIME

Page content here
KEYWORDS ON
PAGE
bieszczady,witaj przygodo,powiew luksusu,wracamy,autor,lasche,9 komentarzy,wyślij pocztą e mail,wrzuć na bloga,etykiety góry,farfurnia,2 komentarze,etykiety agroturystyka,i wróciliśmy,wspinaczkom,dzień 1,dzień 2,dzień 3,3 komentarze,zakopane pamięta,ajgle
SERVER
GSE
CONTENT-TYPE
utf-8
GOOGLE PREVIEW

Dookoła Polski z Kubą i Kacprem | dookolapolskiz.blogspot.com Reviews

INTERNAL PAGES

Dookoła Polski z Kubą i Kacprem: lipca 2013

Czwartek, 25 lipca 2013. Dzień 5, 6 - Bieszczady, Zamość. Ach co to była za przygoda. Bieszczadzkie połoniny, potem nocleg w środku niczego :). Ciekawi ludzie, nowe wrażenia,. A potem pełen rodzinnych spotkań przy suto zastawionych stołach dzień w Zamościu. Udostępnij w usłudze Twitter. Udostępnij w usłudze Facebook. Udostępnij w serwisie Pinterest. Wtorek, 23 lipca 2013. Dzień 2, 3, 4 - Ogrodzieniec, Tatry, Pieniny. Korzystając z sekundy dostępu do internetu przesyłam zdjęcia. A teraz jesteśmy TUTAJ.

Dookoła Polski z Kubą i Kacprem: maja 2013

Poniedziałek, 27 maja 2013. Dzień 1 plan - Błędne skały i Szczeliniec. Nasza podróż nabiera realnych kształtów. Zaczynamy oczywiście od naszego ukochanego Wrocławia. Trasa (zdjęcie dzięki uprzejmości Magdy. Karłów - Błędne Skały, Szczeliniec (291 km) - Ogrodzieniec (nocleg). Błędne skały to jedyny w swoim rodzaju labirynt skalny. Zatem nasze przygotowania rozpoczniemy od poznania, co to są te labirynty. Wyprawa w głąb labiryntu to sprawdzian odwagi, sprytu i wiary we własne możliwości. A z klocków TUTAJ.

Dookoła Polski z Kubą i Kacprem: Farfurnia

Piątek, 20 września 2013. Za oknem deszcz a ja wracam do naszej wyprawy Dookoła Polski. Chyba będę wspominać do końca roku, tyle jeszcze zdjęć do przejrzenia zostało :) Dla tych którzy właśnie się do nas przyłączyli zapraszam na blog o naszej podróży Dookoła Polski z Kubą i Kacprem. Dla tych co śledzą naszą podróż od dawna przypominam o ostatnim odcinku. Wyjechaliśmy z Pienin. A teraz zdjęcia w świetle zachodzącego słońca. Udostępnij w usłudze Twitter. Udostępnij w usłudze Facebook. 16 grudnia 2015 03:07.

Dookoła Polski z Kubą i Kacprem: Bieszczady

Dookoła Polski z Kubą i Kacprem: czerwca 2013

Czwartek, 27 czerwca 2013. Franio i jego rodzinka. Ach co to było za spotkanie :). Pokrewieństwo dusz, mężów, dzieci no i nas . kobiet a i owszem też :). No i okazuje się, że te kilka chwil to zdecydowanie za mało. A że jam nie mocna w słowach. Oto Franio i jego rodzinka u nas. Franio z uśmiechu swego znany. Franio miał plan .i tego się będzie trzymał :). Choć nastąpiły modyfikacje w dalszej części dnia. Samochody to jego specjalność. Zna .wszystkie marki :). I już wiecie, kto najbardziej wymiata w szachy.

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 6 MORE

TOTAL PAGES IN THIS WEBSITE

LINKS TO THIS WEBSITE

laschejunk.blogspot.com laschejunk.blogspot.com

LASCHE JUNK: czerwca 2013

Niedziela, 30 czerwca 2013. My bardzo za ich niekończące się możliwości. Kiedy zobaczyłam duńskie klocki Plus Plus myślałam,. Że to paczka ekskluzywnych czekoladek .mniam :). Gra pszczółki. To gra autorska wymyślona przez 5 latka. Pszczółki z kwiatka (zielona kostka) dostają się do ula. Każdy gracz ma pszczółkę innego koloru, a kostka o ścianach różnokolorowych pomaga przemieszczać się o określoną ilość punktów. Linki do tego posta. Udostępnij w usłudze Twitter. Udostępnij w usłudze Facebook. Ale co za p...

autostopemprzezzycie.wordpress.com autostopemprzezzycie.wordpress.com

Jak znaleźć sponsora na wyprawę? | Autostopem przez życie

Projekt – „Miłość, szczęście i marzenia”. Przykładowe trasy „stopem”. Jak znaleźć sponsora na wyprawę? Kaukaz i Bliski Wschód 2012. Jak znaleźć sponsora na wyprawę? Primo – swoje spostrzeżenia opisuję tylko i wyłącznie. Druga sprawa. Nikt się nie zainteresuje pomocą komukolwiek, jeśli szuka sponsorów(a raczej frajerów), którzy dadzą mu sprzęt czy pieniądze na autostopowe wakacje. Grunt to mieć pomysł, a pomysł przekuć w projekt. 8222;Pierwszy był blog…”. Gdy już wszystko przepisałem, to się ujawniłem i s...

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 1 MORE

TOTAL LINKS TO THIS WEBSITE

OTHER SITES

dookolakultury.blogspot.com dookolakultury.blogspot.com

Dookoła Kultury

Motywacja, rozwój, sprzedaż. 10 książek na lato #7 Jan Kulczyk Biografia niezwykła. 160;Jan Kulczyk był bez dwóch zdań postacią niezwykłą i to trzeba powiedzieć niezależnie od tego, czy się go lubiło czy nie. Dla wielu był on synonimem przekrętów, dla równie wielu hojnym filantropem, a dla niewielu, choć jest i taka grupka Jan Kulczyk żyje gdzieś na małej wysepce i patrzy na wszystko z daleka. 10 książek na lato #6 Polskie firmy rodzinne. Wpis powstał we współpracy ze sklepem empik.com. Trochę dziwaczna ...

dookolalalek.blogspot.com dookolalalek.blogspot.com

dookołalalek

Blog o lalkach robótkach dla nich i nie tylko. Niedziela, 21 lutego 2016. Szykuję nowe ( tymczasowe) miejsce do pracy i dla lalek. Wreszcie moje biedne panny wrócą z wygnania kartonowego na strych:). Niedziela, lutego 21, 2016. Udostępnij w usłudze Twitter. Udostępnij w usłudze Facebook. Udostępnij w serwisie Pinterest. Czwartek, 4 lutego 2016. Sweterków ciąg dalszy - znów dyńkowo. Po zanudzam Was znów sweterkami, ale obiecuję że wkrótce będzie coś innego. Czwartek, lutego 04, 2016. Szykuję nowe ( tymcza...

dookolanas.pl dookolanas.pl

Dookoła nas blog -

Podróż po Stanach z dzieckiem, jak ją zaplanować? Oslo z dziećmi w 48h. Prezenty na zająca – inspiracje. Zajączek tuż tuż, już za chwilę Wielki Tydzień, a potem Święta Wielkanocne, no aż się nie chce wierzyć! W każdym regionie obowiązują inne tradycje obdarowywania się z okazji tych wiosennych Świąt. W naszej rodzinie tak, jak na Boże Narodzenie robimy losowanie tak na Wielkanoc małymi upominkami obdarowywane są tylko dzieci. W racji, że u nas nie […]. Perfect outfit w ciąży. Staram się celebrować każdy ...

dookolapolski.cba.pl dookolapolski.cba.pl

Rowerem Dookoła Polski

O nas w mediach. Informacje o wyjeździe na rowery.pl. Artykuł w Aktualnościach Złotowskich. Wywiad dla rowery.pl. O wyprawie w MagazynŚwiat. O wyprawie w OutdoorMagazyn. O wyprawie w Wiadomości24. Dzisiaj dołączyli do nas kolejni patroni medialni. A jest to portal dla podróżników( imprezy-dla-podroznikow.pl. Czyli centrala polskich globtroterów oraz Festiwal Podróżniczy organizowany w Krakowie - Travenalia. A do wyprawy już trochę ponad 2 miesiące! Podziękowania dla firmy IdeaShirt. Materiał promujący wy...

dookolapolski.szauek.pl dookolapolski.szauek.pl

Home

Dookoła Polski na motocyklu. It's easy to get started creating your website. Knowing some of the basics will help. What is a Content Management System? A content management system is software that allows you to create and manage webpages easily by separating the creation of your content from the mechanics required to present it on the web. In this site, the content is stored in a. The look and feel are created by a. Brings together the template and your content to create web pages. The boxes around the m...

Dookoła Polski z Kubą i Kacprem

dookolapracy.pl dookolapracy.pl

Dookoła Pracy

Dni ustawowo wolne od pracy w 2017 roku i okazje do przedłużonego relaksu. Nowy rok przywitał nas iście zimową aurą. W takich chwilach, uwielbiamy wspominać wakacyjne wojaże, górskie wędrówki, spacery po lasach i planować kolejne podróże. Pomyśleliśmy, że warto przyjrzeć się kalendarzowi na najbliższy rok i zobaczyć, jak efektywnie zaplanować urlop. CZYTAJ WIĘCEJ. Firma przyjazna rodzinie żłobki i przedszkola w miejscu pracy. Pracodawca idealny, czyli jaki? Motywacyjne ładowanie akumulatorów: Wytrwałość.

dookolasiebieiswiataa.blogspot.com dookolasiebieiswiataa.blogspot.com

Dookoła siebie i świata

Dookoła siebie i świata. Niedziela, 16 sierpnia 2015. Wakacje dla nas to nie tylko leżenie plackiem na plaży, ale przede wszystkim okazja do zobaczenia nowych, niezwykłych miejsc. W tym roku sytuacja na świecie zmieniała się z dnia na dzień, a wraz z nią nasze plany wakacyjne. W końcu stanęło na tym, ze lecimy do Turcji. Bo , kto nie był w Pamukkale. Ten nie widział Turcji wcale" i oczywiście Kapadocja. Aby dotrzeć do Kapadocji z riwiery, trzeba pokonać kilkaset kilometrów. Wirujących derwiszy na żywo ni...

dookolasmaku.mamadu.pl dookolasmaku.mamadu.pl

Alicja Safarzyńska | MamaDu.pl

NaTemat.pl jesteś u siebie. INNPoland.pl biznes, innowacje, nauka. MamaDu.pl rodzice u siebie. ASZdziennik.pl najlepsze zmyślone newsy w kraju. Oszustki lub dojne krowy. Jak ZUS poluje na przedsiębiorcze matki. Nienawidzę swoich rodziców. Nie będę się nimi opiekować Czy zawsze jesteśmy winni. Zdjęcie jeziorka z wakacji na Facebooku to sztuka? Smartfonowy pstrykacz zrobi 10 dobrych. Polscy naukowcy stworzyli uczuciowy komputer, który rozpoznaje ludzkie emocje. Nie cierpisz swojej pracy? Warto wykorzystywa...

dookolasmaku.pl dookolasmaku.pl

Dookoła Smaku

dookolastolu.blox.pl dookolastolu.blox.pl

Dookoła stołu

Dodaj blog do ulubionych. Aktualności czyli tu i teraz. Bankietowo czyli przyjecie krok po kroku. Coś na ząb czyli przekąski nie tylko na przyjęcia. Kulinarna mapa Polski czyli miejsca, które warto odwiedzić by smacznie zjeść. Obiad ekspresowy,smaczny i zdrowy. Stół najważniejszy mebel w domu. Słodka chwila zapomnienia gdy mamy więcj czasu. Czwartek, 23 kwietnia 2015. Kokosowe naleśniki z malinami. Szklanka mąki pszennej (ubrać 2 łyżki). Dwie łyżki mąki kokosowej. 2 łyżki* wody mineralnej gazowanej.