opuszczonyswiat.pl opuszczonyswiat.pl

opuszczonyswiat.pl

Podczas włóczenia się w okolicach Brytyjskiej bazy wojskowej Dekelia na Cyprze przypadkowo natknęliśmy się na sporej wielkości bar plażowy w którym. Szpital Radziecki – Legnica. ARADO – tajne labolatorium Hitlera. Pierwszy rok za nami! Minął właśnie pierwszy rok od startu strony. Przez ten czas zaprezentowaliśmy już ponad 40 ciekawych miejsc a w kolejce. Rozpoczynamy sezon 2014 Wiosna w pełni a więc rozpoczynamy nowy sezon na exploracje. W najbliższych miesiącach planujemy odwiedzić. Linia Mołotowa ̵...

WEBSITE DETAILS

3 star
2 star
1 star

Hey there! Start your review of opuszczonyswiat.pl

AVERAGE USER RATING

Write a Review

WEBSITE PREVIEW

Desktop Preview Tablet Preview Mobile Preview

LOAD TIME

SCORE

6.2

PAGE TITLE
OpuszczonySwiat.pl - Prezentujemy miejsca obok których na co dzień przechodzisz obojętnie. Wchodzimy w najciemniejsze zakątki opuszczonych miejsc. | opuszczonyswiat.pl Reviews
<META>
DESCRIPTION
Podczas włóczenia się w okolicach Brytyjskiej bazy wojskowej Dekelia na Cyprze przypadkowo natknęliśmy się na sporej wielkości bar plażowy w którym. Szpital Radziecki – Legnica. ARADO – tajne labolatorium Hitlera. Pierwszy rok za nami! Minął właśnie pierwszy rok od startu strony. Przez ten czas zaprezentowaliśmy już ponad 40 ciekawych miejsc a w kolejce. Rozpoczynamy sezon 2014 Wiosna w pełni a więc rozpoczynamy nowy sezon na exploracje. W najbliższych miesiącach planujemy odwiedzić. Linia Mołotowa &#821...
KEYWORDS
Page content here
KEYWORDS ON
PAGE
o nas,newsy,opuszczone,azja,kambodża,malezja,singapur,tajlandia,chorwacja,cypr,niemcy,polska,ukraina,video,mapa,kontakt,opuszczony bar plażowy,polecane,angkor,popularne,opuszczona szkoła podstawowa,advertisement,admin,nasze wyprawy,translate,odwiedź nas
SERVER
Apache/2
CONTENT-TYPE
utf-8
GOOGLE PREVIEW

LINKS TO THIS WEBSITE

swiatnaszpilkach.pl swiatnaszpilkach.pl

KROK NA WSCHÓD – Przez wertepy do Lwowa (11.2014)

JAK PODRÓŻOWAĆ W SZPILKACH. Give a girl the right shoes, and she can conquer the world. Marilyn Monroe. KROK NA WSCHÓD Przez wertepy do Lwowa (11.2014). KROK NA WSCHÓD Przez wertepy do Lwowa (11.2014). Middot; by Administrator. Middot; in Moje Podróże. Ekipa Opuszczony Świat ( www.opuszczonyswiat.pl. Zaproponowała mi wspólny trip na Ukrainę. A dokładniej przejazd nowo otwartym przejściem granicznym Budomierz-Hruszów. Warto wspomnieć, że jest to główna trasa na Lwów z Budomierza, nawet marszrutki nas wypr...

TBILISI 10-15 grudnia 2013

JAK PODRÓŻOWAĆ W SZPILKACH. Give a girl the right shoes, and she can conquer the world. Marilyn Monroe. TBILISI 10-15 grudnia 2013. TBILISI 10-15 grudnia 2013. Middot; by Administrator. Middot; in Moje Podróże. Po 23 docieram na miejsce i nocuję u kuzyna. Wstaję o 2 godziny za późno. Jak widać, pech mnie nie opuszcza. Nie jem śniadania, ale przynajmniej zdążam bez problemu na samolot. Głodna, ale bez stresu udaję się na pokład. Tak jak przypuszczałam Budzę się o godzinie 11 przeziębiona, czuję że choroba...

Ibiza – transport

JAK PODRÓŻOWAĆ W SZPILKACH. Give a girl the right shoes, and she can conquer the world. Marilyn Monroe. Ibiza – transport. Jaki środek transportu wybrać na Ibizie? Middot; by Szpilki. Middot; in Ibiza - transport. Zanim wybierzecie się na Ibizę, warto zastanowić się nad transportem jakim będziecie się poruszać po wyspie. Rok temu głównie jeździłam autobusami, ale jak to autobusy, nigdy nie wiadomo kiedy przyjadą. 😉 W tym roku zanim tu przyjechałam wiedziałam że chcę…. Bądź na bieżąco na Instagramie.

Ibiza – Lifestyle

JAK PODRÓŻOWAĆ W SZPILKACH. Give a girl the right shoes, and she can conquer the world. Marilyn Monroe. Ibiza – Lifestyle. Wakacje na Ibizie z dzieckiem? Middot; by Szpilki. Middot; in Ibiza. O pierwszym wyjeździe na Ibizę z dzieckiem zdecydowałam bardzo spontanicznie. Mały miał niespełna 5 miesięcy, gdy z koleżanką omawiałyśmy że fajnie byłoby gdzieś pojechać. Niewiele myśląc weszłam na stronę biura podróży TUI i sprawdziłam loty czarterowe na Ibizę. Gdy zobaczyłam…. Moje życie na Ibizie. Middot; by Szp...

Egipt

JAK PODRÓŻOWAĆ W SZPILKACH. Give a girl the right shoes, and she can conquer the world. Marilyn Monroe. EGIPT: WYCIECZKI FAKULTATYWNE – 3MTOURS HURGHADA. Middot; by Szpilki. Middot; in Egipt. Byłam w Egipcie już trzy razy – na rejsie po Nilu, a także na wypoczynku w Sharm el Sheikh i Hurghadzie. Na prośbę moich znajomych z Hurghady udostępniam poniższy artykuł. Sama korzystałam z oferty ich biura 3m Tours i z…. PIRAMIDY W GIZIE 2015. Middot; by Administrator. Middot; in Egipt. Middot; by Administrator.

Roztocze

JAK PODRÓŻOWAĆ W SZPILKACH. Give a girl the right shoes, and she can conquer the world. Marilyn Monroe. SZUMY NAD TANWIĄ (ROZTOCZE). Middot; by Szpilki. Middot; in Moje Podróże. Co to są szumy? Nic innego jak niewielkie malownicze wodospady i progi skalne znajdujące się na rzekach Tanew, Sopot i Jeleń na Roztoczu Środkowym, a dokładniej na obszarze wsi Susiec i jej okolicach. Oprócz nazwy „szumy”, lokalni mieszkańcy również stosują…. Middot; by Szpilki. Middot; in Roztocze. Middot; by Szpilki. Zwiedzanie...

Ibiza – praca

JAK PODRÓŻOWAĆ W SZPILKACH. Give a girl the right shoes, and she can conquer the world. Marilyn Monroe. Ibiza – praca. Praca na Ibizie – nurtujące Was pytania :). Middot; by Szpilki. Middot; in Ibiza - praca. Pytania i odpowiedzi dotyczące pracy na Ibizie. Wybrałam te, które się najczęściej powtarzały, na niektóre w ogóle nie odpowiem bo nie jestem jasnowidzem. Na przykład pytanie „Jakie mam szanse znalezienia pracy na Ibizie? 8221;… Chyba każdy musi sam sobie na to…. Moje życie na Ibizie. EGIPT: WYCIECZ...

Ibiza – Polacy

JAK PODRÓŻOWAĆ W SZPILKACH. Give a girl the right shoes, and she can conquer the world. Marilyn Monroe. Ibiza – Polacy. Apologies, but no entries were found. Bądź na bieżąco na Instagramie. EGIPT: WYCIECZKI FAKULTATYWNE – 3MTOURS HURGHADA. PKP – podróż pociągiem z dzieckiem. Wakacje na Ibizie z dzieckiem? Co nowego u mnie…. Praca na Ibizie – nurtujące Was pytania :). Azja na własną rękę. Co warto zobaczyc na ibizie. Jak znalezc prace na Ibzie. ŚWIAT NA SZPILKACH - Karolina Wszoła.

TENERYFA styczeń 2014

JAK PODRÓŻOWAĆ W SZPILKACH. Give a girl the right shoes, and she can conquer the world. Marilyn Monroe. Middot; by Administrator. Middot; in Moje Podróże. Za bilet lotniczy liniami Ryanair płacę 360 zł. Nie jest to bezpośredni lot, wylot mam z Poznania do Oslo, a dopiero stamtąd na wyspę. Natomiast droga powrotna jest do Warszawy z przesiadką w Bristolu. Takie są uroki taniego latania. Biorę prysznic, przebieram się i wspólnie zaczynamy nasz pobyt. O północy idziemy rozeznać się w terenie. Trafia...Budzę...

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 13 MORE

TOTAL LINKS TO THIS WEBSITE

SOCIAL ENGAGEMENT

OTHER SITES

opuszczoneizapomnianemiejsca.blogspot.com opuszczoneizapomnianemiejsca.blogspot.com

Opuszczone miejsca - Eksploracja opuszczonych miejsc

Dawne Zakłady Przemysłu Odzieżowego CORA mieściły się na Kamionku w Warszawie. Zakład rozpoczął produkcję 22 lipca 1949 roku. W fabryce, pracujące na trzy zmiany szwaczki, zwane przez mieszkańców "igiełkami" szyły: topowe płaszcze, garsonki, kurtki, mundury, ubrania dziecięce, odzież roboczą oraz kostiumy do filmów. Przez lata znaczna część produkcji trafiała do krajów bloku socjalistycznego ale także na zachód Europy. W 1950 roku pracowało tu około 3200 pracowników, produkując około 500 000 sztuk odzieży.

opuszczonemiejsca.eu opuszczonemiejsca.eu

opuszczonemiejsca.eu - This domain may be for sale!

Find the best information and most relevant links on all topics related to opuszczonemiejsca.eu. This domain may be for sale!

opuszczonemiejscawwarszawie.blox.pl opuszczonemiejscawwarszawie.blox.pl

Opuszczone miejsca w Warszawie - Blog o tematyce postindustrialnej,...

Piękny Świdermajer w Falenicy. Opuszczone wagony kolejowe, Warszawa. Zofiówka, zakład psychiatryczny Otwock. Opuszczone miejsca Warszawa - Facebook. Klatka starej kamienicy na ul.Pańskiej 100. Kamienica na ul.Próżnej w Warszawie. Dworek Bojarów w Otwocku. Zakłady Przemysłu Ciągnikowego URSUS S.A. Opuszczona kamienica na ulicy Wroniej. Michał Jankowski Fotografia - Opuszczone miejsca (W-wa). Trwa inicjalizacja, prosze czekac. Opuszczone miejsca w Warszawie. Piękny Świdermajer w Falenicy. ZOFIÓWKA ZAKŁAD P...

opuszczonepl.blogspot.com opuszczonepl.blogspot.com

Stare Zapomniane Opuszczone

Czwartek, 21 sierpnia 2014. Jako pierwsze zdjęcia celowo prezentujemy młyn od środka aby podelektować się pięknem tego opuszczonego miejsca. Na samym dole pokazany jest młyn w chwili obecnej. Kiedy się dowiedzieliśmy o jego stanie pojechaliśmy to sprawdzić i faktycznie cztery ostatnie zdjęcia pokazują w jakim stanie teraz jest. szkoda a nawet wielka szkoda bo mimo zdewastowania prezentował się bardzo "bogato" w środku. Udostępnij w usłudze Twitter. Udostępnij w usłudze Facebook. Środa, 23 lipca 2014.

opuszczony-dom-blackie-i-dzerr.blogspot.com opuszczony-dom-blackie-i-dzerr.blogspot.com

Opuszczony dom.

Środa, 16 lipca 2014. Przepraszam Was wszystkich - zaszło wiele zmian, a Dżerrka nie jest już tą Dżerkką, którą wszyscy znaliśmy i lubiliśmy, uwierzcie mi na słowo. Nie interesuje Jej już cała ta historia i chyba lepiej będzie, jeśli blog przestanie istnieć. Jeśli jednak chcielibyście przeczytać całą tą historię, to zastanowię się nad założeniem innego bloga i spisaniem tego po mojemu, czyli tak, jak było, bez koloryzowania, czy przekręcania faktów, co miało miejsce w rozdziałach Dżerr. Mamo, Ana właśnie...

opuszczonyswiat.pl opuszczonyswiat.pl

opuszczonyzaczarowanyzakatek.blox.pl opuszczonyzaczarowanyzakatek.blox.pl

Opuszczony zaczarowany zakątek - Życiowo, trochę filozoficzne, bez ...

Póki co pozostanę tą 100krotką z dopiskiem jaki nadał mi portal przy rejestracji, czyli tajemniczym numerem 353. Mogę przyznać się, że jestem kobietą, mam ponad 30 lat, mieszkam w dużym mieście. Łączy mnie coś również z niewielką miejscowością - bynajmniej nie jest to pochodzenie. Urodziłam się w tym dużym mieście, tutaj się wychowałam i tutaj mieszkam. Przyszłościowo patrząc realnie na świat. Życiowo, trochę filozoficzne, bez sztucznych barwników i polepszaczy. Godz 18.30W nocy była burza. Pies ...Godz ...

opuszek.deviantart.com opuszek.deviantart.com

opuszek (Michael) | DeviantArt

Window.devicePixelRatio*screen.width 'x' window.devicePixelRatio*screen.height) :(screen.width 'x' screen.height) ; this.removeAttribute('onclick')". Deviant for 9 Years. This deviant's full pageview. January 23, 1992. Last Visit: 40 weeks ago. This is the place where you can personalize your profile! By moving, adding and personalizing widgets. You can drag and drop to rearrange. You can edit widgets to customize them. The bottom has widgets you can add! We've split the page into zones! Why," you ask?

opuszero.bandcamp.com opuszero.bandcamp.com

Opus Zero

Or browse results titled. 1 & (pageBandParentLabel() pageLabel() , col1: columns() = = 1, col2: columns() = = 2, col3: columns() = = 3 } ". 0 }" Other Linked Artists/Labels. Edit artists. add more artists. Please verify your email by clicking the link we sent to . Change email / Send again. Snowing in the Desert. Snowing in the Desert. I Live for You. Released September 30, 2009. Produced by Peter Gross and Rick Hopkins. See track credits for who played on what. Snowing in the Desert. A perfect mix of dr...

opuszeroaudio.com opuszeroaudio.com

InMotion Hosting

Your IP is 67.219.144.114.

opuszki.pl opuszki.pl

Miłośnicy podróży |

Dawne tereny poniemieckie obfitują w różnego rodzaju zamki, dworki i pałace. Często niedocenione i zapomniane sprawiają smutne wrażenie, są jednak i takie, które odpowiednio zagospodarowane sprawiają, że odwiedzamy je z radością. Ich piękno i bogata historia przyciąga ja magnez. Najsłynniejszymi …. Zmieniające się wymagania turystyczne. Pewne kraje jak dotychczas nie miały dobrych opinii odnośnie dostępności turystycznej. Jednakże z czasem sytuacja się nieco zmienia i te kraje otwierają się na turyst...